4 Maj

I dag fyller min kära mormor 85 år, ett stort Grattis till dig! Vi kommer fira både henne och mamma som fyller 60 år nu till helgen. det blir världens galej i skogarna i Forshaga ha ha. Alla fyller år nu och tydligen måste alla fylla jämnt, det blie en dyr månad och sommar - suck!

 I går fyllde min bästa challe 30 år och det firades med jätte god tårta och kakor tillsasmmans med hennes fina familj. Barnen blev dock trötta när kl var sju och det är  väl inte så konstigt med tanke på att dom varit i gång sen sex på morgonen. Men det blev lite firande åtminstone.....

 I dag är det jobb jobb som gäller och sen blir det Core träning tillsammans med Challe på Genki. Skulle helst bara vilja åka hem efter jobbet och sova men vem har tid med sånt fjantigt. Efter träningen är Johanna så gullig att hon skall fixa mitt hår på salongen så jag blir fin till helgen. Mitt hår är verklihen katastrof just nu och det skall bli helt underbart.

 Har även hunnit med ett besök på min favorit plats i dag, nämligen Fröken emma. Det blev lite smått och gott för det går ju inte att gå ut där i från utan en kasse. I dag blev det en kjol + linne till Ronja som hon kan ha nu till helgen, en klänning och linne till mig och ett bas linne till Vinne - perfekt! Nästa Tisdag den 9:e Maj kommer Fröken emma och dom ha öppet till kl 19.00 och ha erbjudande som ta 3 betala för 2, skriv upp det och passa på att shoppa till familjen.

 Nej nu får jag allt ta och vakna till liv mina vänner, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0