VAB

I går när jag hämtade prinsen på dagis tyckte jag han var så väldigt varm. Sa till personalen att han var varm, men dom menade på att han bara lekt och stojat. Men efter vi kommit hem och jag tog tempen på han var det feber. Som tur var hade han inte mycket och i dag var han feberfri igen.
Men dessa sjukdomar som drabbar alla verkar ju bara gå runt som pesten och är det konstigt? För varför måste man lämna syskonet till ett sjukt barn på dagis? Är det så otroligt jobbigt att hålla sina barn hemma tills alla är friska? Nej då måste man lämna syskonet och dra ut det sjuka barnet fram och tillbaka till förskolan och sprida alla baciller omkring sig. Blir galen, hur jobbigt kan det vara? Jag skiter i om barnen vill gå till dagis , dom dör inte av att vara hemma och inte göra något eller varför inte hitta på något tillsammans med sina barn . Nej skärpning på alla småbarnsföräldrar det är vi som skaffat våra barn och inte någon annan. Vi på Odensgården är åtminstone skit trötta på att våra barn ALDRIG blir friska.

Skäll skäll å så känner man sig lite bättre.


I dag har jag som sagt inte lämnat Ronja på dagis (vilket jag aldrig gör) utan vi har gått hemma hela dagen i myskläder och sett ut på det tråkiga vädret. Vi har bakat en chokladkaka till mitt jobb i morgon och bullar.




Vinnie sover som en liten prins och jag får snart ta och väckan han för vi skall till stallet i eftermiddag. Ronja skall rida och vi skall heja på ha ha
Kvällen blir lugn och jag har fått ont i halsen så den måste jag kurera inför helgens modevisning.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Jonaselsa

This is a very good site. Thank you.

2011-07-28 @ 13:39:39
URL: http://jonaselsa.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0