helgen snart slut.....

Sitter i soffan med en nyvaken goding, finns det nåt bättre än när dom precis vaknat och är lite avslappnade och mysiga. Ronja är och dansar på björnskogsvallen  och mamma körde dit henne, kommer väl snart antar jag.

I Fredags efter jobbet åkte jag, barnen och Ted till Borås för Fredags mys. Först åt vi på Mc och sen var det Leos lekland som gällde. Gud vad skönt det var att komma dit vid tre tiden, helt lugnt och knappt några människor. Barnen lekte som stollar och Vinnie var helt galen. han vågde mycket mer denna gången än vad han gjorde sist och klarade sig i stort sett själv. Min son börjar bli stor.

Vinnie bland alla bollar...

 

 

Tjoho här kommer jag.

 

Ronja bland bollarna.

 

Ted hade bollkrig

 

I går Lördag var det ett strålande väder och barnen vaknade tidigt 06.45, lika bra att vänja sig nu antar jag. Ronja tycker man skall gå upp när det är ljust ute och det är inte lätt att förstå att klockan inte är så mycket trots att det är ljust ute. Eftersom jag blev pigg tog jag på mig mina joggingskor och gick ut och sprang en runda . Det var hur skönt som helst att ha gjort det innan kl var 8.00. Sen blev det frukost och städning. Hängde ut täcken och all tvätt i solen.

En öl på balkongen hos finaste spilli var dagens höjdpunkt , kändes inte allt för fel att sitta i solen  och bara njuta. Mer sånt ser jag fram i mot.

På kvällen åkte jag och Ronja till flygplatsen för att hämta mamma som varit i Spanien en vecka. Måste erkänna att det är skönt att ha mamma hemma igen.

I dag har vi haft mixpass på genki, med chans att få pröva på många olika pass. Jätte rolig idè , tyvärr var det inte så mycket folk som kom. Men jag tyckte det var kanon roligt och super jobbigt. Det var allt från Afro, combat, bodyattack, yogga och Core så klart, hoppas alla var nöjda.

Kvällen avslutades hemma hos Kerstin och Rolf med våfflor eftersom vi inte åt det i Fredags. Alltid roligt att komma bort och bli bjuden på nåt gott. Så tack så mycket.

MINA FAVORIT KILLAR, liten och stor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0