Fröken emma och lilla jag och Milla`s skor

Underbara kläder som ramlar in på Fröken Emma och lilla jag hela tiden, man blir galen och jag vill ha allt fast jag inte vet när jag skall använda det. Här har ni lite av nyheterna som kommit.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

På Lördag skall jag jobba och jag har redan sett ut lite saker som jag är sugen på, får pröva och se om dom sitter bra på oxå. Till killar har det kommit in tre olika Diseljeans modeller och snygga tröjor.

Sen har jag blivit kär i dag, i ett par gummistövlar, fattar ni vad sjukt. Men dom är så snygga att jag vill ha dom, måste ha dom. 

 

 

 

Milla`s skor får in mer och mer nyheter och det är såååååååå snygga skor.

   

Vagabond

 

   

Vagabond

 

   

Finns i marinblått och Orange skit snygga

 

   

Vagabond

 

   

Vagabond

Kom in på Lördag och shoppa loss eller bara titta och njut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0