Fettisdagen...

God dag . i går var jag lite snabb med att bedöma min lille prins och trodde han var ok. Tänk vad man verkligen vill att dom skall vara friska ha ha men efter han sovit i går hade han 39 graders feber och det var bara att ringa jobbet och säga att vi blir hemma i dag oxå och i morgon vet jag inte än men jag antar att det blir i morgon oxå eftersom det kan vara bra att ta en extra dag hemma så dom verkligen blivit friska.

Man blir inte rik av att ha barn inte, fy på nästa lön kommer det vara en veckas magsjuka och nu dessa dagar fy fy . Blir till att snåla och leva på kärlek som tyvärr inte betalar några räkningar.

Världens finaste Vincnet.

I dag skall jag ta med mig en bra bok och ta en stor filt och sätta mig på balkongen och njuta av solen, för jag tror det snart skulle bli annat väder. På våran balkong ligger solen på och det blir kanon varmt och skönt,  kan ju behöva lite nya fräknar oxå  eftersom jag knappt har några :(

Sen skall min snälla mamma komma hit när hon slutar jobba så jag kan jobba några timmar på vårdcentralen i eftermiddag. Blir inte många timmar men det blir alltid nått och det är skönt att få träffa lite människor att tjöta med.

Efter jobbet får jag väl köpa med mig  en semla till min älskling som är den enda i familjen som äter semla. Vi andra får väl ta en kanelbulle då eller en öl ha ha

Nej nu blir det frukost , ha en bra dag och njut njut av solen.

Vårat hjärta på balkongen som Robban tagit kort på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0