24: e MARS

Vilken dag det blev i dag oxå, vist blåste det men solen var framme och det är det enda som räknas just nu. Jag var ute på min rast och gick en rask promenad och det är ljuvligt att äntligen kunna vara ute och gå och inte behöva tänka på att det är halt och isigt.

Den halvtimmen man får komma ut gör så otroligt mycket, man får massa ny energi och ork och det är två saker jag är i stort behov av nu.

I går var det först core på genki och Challe höll i ett tufft pass som inte var att leka med. Alla är grymt duktiga och super taggade på allt man ber dom göra , vilket som ledare är det bästa som finns. I går var det ca 40 st som kämpade på.

Efter det åkte jag ner till skolan för att träna cirkelträning med Christine. Cirkelträningen är verkligen ett bra pass och ett bra upplägg, man får allt i ett . I går avslutade vi med att boxas, fasiken vad roligt det är, man blir tokladdad när man får på sig ett bar handskar ha ha grymt! Mina underarmar mår väl så där i dag dock, halvt blåslagna men det var det värt. Mer boxning framöver för min del. Tack Alexandra för sällskapet.

I dag var vårdcentralen stängd och jag slutade som vanligt halv två, vilket var ett tag sen . jag och barnen åkte hem och myste i soffan en stund trots fint väder. Sen blev det pannkakor i massor innan vi åkte upp till stallet.

Ronja fick rida Pumba och det gick bra. Tyvärr känner hon sig lite osäker och tvivlar på att hon klarar vissa saker vilket visar sig i gnällighet. Hon vill helst bara rida Gabriell  för då känner hon sig trygg, men man skall ju klara rida olika hästar. Men jag glömmer i bland att hon är inte så gammal och fortfarande är ett barn, jag vill så gärna att detta skall bli hennes grej och att vi skall kunna ha detta intresse tillsammans sen när hon blir större att jag i bland blir lite hård mot henne. Fy vilken mamma jag är :)

Men men vi kör på så länge hon inte säger annat.

I morgon slutar jag oxå halv två och det är Fredag så jag skall hitta på nåt riktigt roligt med mina barn. God kväll .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0