Torsdag ...

Ännu en lugn dag , fick sovmorgon till nio i dag och det tackar jag inte nej till. Ronja sover över hos Filippa så henne har jag inte ens träffat i dag.
Skall dammsuga snabbt på nedervånigen och sen ta med mig Vinnie ut på en liten promenad innan längdskidorna börjar.

I går kväll var vi hemma hos Helena och Robban. Vi åt god middag och drack öl och tittade på Filip och Frdriks nyårsvaka eller vad det hete.
Har verkligen saknat min vän och det är skönt att ha henne hemma igen.. Det blev massa prata från skvaller till allvarligare ämnen. Skönt att ha nån att tjöta med igen på nära håll...

Annars i dag blir det att ta tag i min musik till träningen igen. Har gjort en skiva till Coren men som sagt jag har två pass kvar att göra till, så har ni några sköna tips på bra musik kan ni gärna dela med er till mig...

HA EN BRA DAG och vila er och stressa inte en dag som i dag kram



Kommentarer
Postat av: Asbjornkatarina

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-10-24 @ 08:09:36
URL: http://asbjornkatarina.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0