Orka...

Oh vad trött jag är på mig själv har ingen kontroll över mitt sötsug för 5 öre, ja jag vet dålig självkaraktär heter det. Kan inte sluta vill ha nåt sött hela tiden och idag var det semla som bjöds på jobbet och det var inte i går man åt en sån.
Mitt sockerintag är helt sjukt löjligt och jag måste verkligen sluta innan jag får diabetes eller nåt annat . Önskar att jag var mer en frukt människa som bara älskade att stoppa i sig frukt. Nej har nån något bra tips till mig - desperat!


I dag var jag åter på Fröken Emma, men inte för min skull. Jag skulle köpa en liten present till Vincent söta fröken som tyvärr skall sluta och börja jobba på ett annat ställe. Känns alltid tråkigt när det funkar så bra med personalen och barnen och dom sen inte får vara kvar. Det blev en fin skydsängel att ha med sig i livet. Vi önkar Kristin lycka till på myran.

Men självklart hade mitt efterlängtade skärp kommit in som jag väntat på hur länge som helst. känns som bältet kommer vara en av vårens absoluta måsten för att göra sin outfit lite roligare. Jag älskar mitt från culture.

I kväll är det Challe som är tar med Ronja till ridningen, jag jobbar till fem och hade fått avboka annars så tack till dig världens bästa .....
Tror Ronja tycker det är skönt att inte jag är med för jag bara tjatar och kräver en massa av henne haha stackarn. I dag får hon nog massa hjälp av sin goa Challe.

Nej nu skall jag stänga och städa lite patrum innan jag får gå hem.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0