NYTT ÅR ........

Ja då var det äntligen 2011 och ett nytt år med nya härliga möjligheter att se fram i mot.
Jag tänker åtminstone se till att detta år kommer bli ännu bättre än 2010. Vi är på rätt sida året och går mot ljusare tider och våren blir här näst. Ok det dröjer men som sagt på rätt sida året.

Dessa dagar har vi verkligen tagit det lugnt och bara njutit av att vara hemma och inte stressa någonstans.
Nyårsafton dukade vi så fint här hemma , vi kläde upp oss i finaste kläder och åt en super god middag som hjärtat gjort.
Vi spelade spel och tittade på film och Vinnie var vaken till halv elva sen gav han upp och somnade.
Ronja var vaken till kvart i ett och satt i fönstret och tttade på alla fina rakter.
Hon ville absolut inte gå ut och det var jag glad för eftersom det var så kallt.

I Lördags åkte julgranen ut och alla julsaker och adventstjärnor packades ner - HELT UNDERBART!!!
Älskar julen men efter nyår vill jag inte se det, då vill jag ha ljust och nytt.
Fick städat och tvättat några askiner tvätt.
På eftermiddagen gick vi ut och åkte pulka och Ronja tränade på att åka skidor.
Den ungen har ett fantastiskt tålamod, hon har inte ärvt sit mors dåliga åtminstone haha.
Även om hon ramlade och ramlade gav hon inte upp och bara fortsatte det kallar jag innarskalle..

I går blev det en sväng till Frölunda torg med mamma och min moster. Ronja tycker det är så kul att träffa Monica som hon kallar för Tokiga Monica. Dom busar och skojar med varandra hela tiden.
Bästisar...

Jag var på jakt efter att hitta nya träningskläder och på så sätt väcka den latmask som flyttat in i min kropp de senaste veckorna.
Fattar inte hur man skall komma i gång igen.
Jag hittade ett linne och ett par byxor till mig och ett par träningsbyxor och tröja till Ronja och ett par shorts och t-shirt till Vinnie - NU ÄR VI REDO!!!
Passade även på att klippa Ronja när vi var i stan och det blev så fint. Hon fick lockar och färg i håret och var super nöjd.


alltid redo......

I dag skall jag göra min första nya Core skiv 2011 och den skall ge mig och dig en massa energi och lust att träna och ta i stenhårt. I kväll måste jag lyfta på röven från soffan och ta mig bort till gymmet för ett träningspass, för nu kör vi........

GOD FORTSÄTTNING......

PS, om ni aldrig lyssnat på The Script är det dags att börja göra det. Killen som sjunger har en röst som går in i själen och ser inte fy skam ut heller haha....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0