MÅNDAG MÅNDAG........

Ännu en helg som bara gått förbi och vad har man gjort???
I Lördags var jag och jobbade och sen gjorde jag och Challe ett grymt Corepass som kommer bli grymt på Onsdag.
Kvällen var lugn hemma med en kall öl och massa slö tittande på tv.

I går Söndag var jag helt förslappad, jag och vinne sov till nio och det var fantastiskt skönt. När vi kom ner till undervåningen var det aldeles tomt, ingen Ronja och ingen Robban.
Dom hade dragit ut i skogen med Mats och fabian för lite äventyr.
Det blev lite städning av undervåningen och frukost innan jag intog soffläget och la mig framför Söndagens skidåkning. ALLTSÅ från tjugo över tio till halv fem var det allt från slalom, längdskidor och skidskytte och jag KAN INTE missa något är sån nörd haha


Ronja blev hämtad av sin mormor vid tolv tiden för att åka till Göteborg och se Disney on ice. ronja var väldigt förväntansfull och pratat om detta hela veckan. Är otroligt glad att hon fick följa med sin moror och Monica på detta.
Kan säga att det var en hyper glad brud som kom hem där i fråm ochh hon tjatade nästan håk i huvudet på mig när hon skulle berätta om allt hon sett och upplevt.

Ronja i sin nya jessie hatt som hon tvunget skulle ha.




Men åter till mig, hade  i går lovat mig själv och som tur var Challe att jag skulle följa med på Bodyattacken. Kan säga att det har flyttat in en stor latmaks i denna kropp och han trivs väldigt bra när jag inte rör på mig .
Men nu får det vara nog och jag har inga ursäkter längre så sagt och gjort jag chock startade i går min kropp på ett tufft pass och det var helt underbart att äntligen rör på dököttet. NU JÄKLAR !!!

I morse var det dags att gå tillbaka till verkligheten efter en veckas ledighet. Ställa väckarklockan , väcka trötta små barn som inte vill vakna och stressa i väg.
Mina barn var otroligt vackra när dom begav sig till dagis i morse haha

Jessie och Woody


I dag har Ronja varit med på sin första gymnastik lektion i Hindås. Det var väldigt spännande och hon hade sett fram i mot detta väldigt mycket.
Det var inga barn hon kände och dom andra hade gått i 2-3 år och kände varandra bra. Men Ronja är väldigt modig och framåt och hon fixade detta kanon bra. hon tyckte det var jättekul och dom hade tränat på att slå kullerbytor och att hjula. Nu blir hon väl snart en gymnast och hon vill lära sig att gå ner i spenat (spagat) haha


Nej nu sover min stora kärlek i soffan och min lille prins i sin säng, skall snart stoppa om min prinsessa och sen blir det några timmar framför tv innan jag oxå ger upp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0