KLÄDER - ME LOVE!


Mitt nya fina bälte



nya sköna jeans från Culture



coola gröna "militär"byxor från Sub Suture



Helt underbara tunika från Saint tropez, underbart matriall

fint på armarna , kommer passa snyggt till jeansen..


Ok, mitt favoritmärke är Saint tropez men dom har helt underbara kläder .
Finns i flera färger.


min goa farfars skjorta från vila , finns i rosa oxå.

Med mitt nya skärp blir det kanon snyggt.


Min färglada härliga leggings från ichi.


Söt topp från Vila finns i fler färger. bra vardagstop


Jeansen igen


Alla kläder från fröken Emma och lilla jag.

Kommentarer
Postat av: syster yster

Kan du inte ta kort med kläderna på så man får se hur det ser ut. Jättefina kläder. Jag vill också ha.

Kram

2011-01-27 @ 21:38:17
Postat av: Jessica

Har ju ingen som kan ta kort, du får komma hir så tar vi en shopping dag och tar massa fina kort och dricker gött på kvällen. Älskar dig kram

2011-01-28 @ 13:11:43
Postat av: Anonym

vart i från är dom där millitäär byorna ifrån ? hittar inte affären vart ligger de

2011-12-09 @ 18:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0