Kick off...

Vilken kväll det blev i går på Bifs kickoff . 80 stycken glada, taggade, nyfikna och träningsugna deltagare dök upp och jäklar vad dom kämpade.
Hallen kokade under dessa två timmar och jag tror inte det var nån som gick där ifrån utan att att ha gett max.

Kvällen startade med Core där jag själv gav lite smakprover på vad vi gör för olika övningar. Det blev allt från planka, rygg och mage mage i massa sit ups.
Efter mig var det premiär för Challe och hennes LatinMove.
De sydamrikanska takterna och allas rullande höfter fick verkligen hallen att koka och jäklar vad kul det var. Många skratt blev det när höfterna inte rullade som man ville haha
Nu var alla rejällt svettiga och pulsen var hög.

Efter detta pass var det dags för boxtjejorna att ge alla ett smakprov. Tyvärr kunnde vi inte använda handskar och mitslar som man gör på passen.
Men vi fick pröva airbox vilket oxå är roligt och fartfyllt. Härlig musik ocg sköna övningar.

Efter dessa tre pass var det dags att fylla på med lite apelsin, äpple och dryck. Under tiden bjöds vi på otrolig dansuppvisning från en av  våra fantastiska dansledare Tove och hennes vänner ( se klipp på min FB)
Dans är en stark upplevelse och det kan förmedla så otroligt mycket känslor, dansen dom gjorde fick mig nästan att börja gråta för det var helt underbart.

Efter pausen var det dags för styrka med duktiga Christin. Det blev mycket ben och mycket armar vilket alltid är jobbigt.
Sen efter det tog jag över igen och körde två snabba konditionslåtar där man bara fick ge allt . Tyvärr krånglade sterion lite men vad gör det när alla är på topp och ger gärnet med eller utan musik. Jag var helt genom svett efter dessa låtar och kroppen fick sig en genomkörare.

Kvällen avslutades med häftig fitnessyoga. Säger bara Oh My Good, hur kan man vara så vig som Ann-Charlotte (ledaren) hur häftigt som helst. Själv blev man stel som en pinne av att bara titta.


Fler bilder från kvällen kommer att komma jag lovar. Tack alla som var med i går kvää och gjorden den så lyckad...
XOXO...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0