Jag hjärtar min gummistövlar.

Måste bara skriva om mina underbara rosa gummistövlar som jag köpte på Milla`s skor för ett tag sen. Tror ni dom har kommit till användning nu eller och mer lär det bli.
Dom är rosa och fina, underbart sköna att gå i och otroligt bra trots att det är halt ute att gå i.
Har fått hur mycket som helst komplimanger som helst av olika människor varje gång jag haft dom på mig.

märket är Crocs och är prisvärt.

Har ni inte köpt er ett par gummistövlar än tycker jag ni skall kolla in hos Camilla för nu finns dom i svart och vitt med.
Som sagt det kommer behövas ett par bra gummistövlar och varför inte satsa på ett par snygga man kan ha till både byxor och kjol.


xoxo.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga skor finns denna affär i bollebygds centrum?

2011-01-17 @ 05:39:57
Postat av: sodfia

ja ridstövlarna finns kvar :)

2011-01-17 @ 15:29:38
URL: http://sofialindskogs.blogg.se/
Postat av: sofia

ja mina ridstövlar finns kvar :)

2011-01-17 @ 15:35:59
URL: http://sofialindskogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0