God Morgon.

Söndag och helgens sista dag, fy vad fort det går hela tiden. Men för en gång skull väklomnar jag en ny vecka och ser fram i mot den.
Jag skall de två närmsta veckorna jobba på vårdcentralen inne på lab på eftermiddagagarna. Vist jag kommer ha det stressigt då jag skall hinna med allt och barnen kommer få gå långa dagar men jag tänker inte få dåligt samvete för det denna fång (hoppas jag)
Jag får alltid dåligt samvete om barnen går längre än till halv fyra på dagis och stressar ihjäl mig inombords för att hämta dom.
Fattar inte hur alla andra människor gör som lämnar sina barn heltid på dagis haha jag skulle ha rå ångest. Men som sagt det är två veckor och jag vet att jag kommer få hjälp vissa dagar så dom kommer hem tidigare.

love it..

I Fredags efter jobbet tog jag med mig barnen till cafet för en fredagsfika. Helt underbart när man slutar halv två och har hel dagen kvar tillsammans. Efter det  gick vi in på tummeliten och tittade på alla fina kläder.
Ronja hittade en väska som hob bara skulle ha som passade till hennes skinjacka haha svart med nitar jätte cool.
Jag hittade även ett par snygga jeans till henne som satt kanon bra, blev alltså lite fattigare än jag redan var när vi gick där i från. Men som sagt båda barnen har växt otroligt mycket över jul och behöver ha lite nya kläder.

Går jobbade jag på Fröken Emma med Camilla. Massa nyheter har kommit in och jag vill ta med allt hem men jag försöker hålla mig lite haha
Men man blir så glad över alla vårnyhter och man vill byta ut llt mörkt till ljust.
Kolla in deras nya blogg www.frokenemmaolillaja.blogspot.com

Men Eftersom Vinnie hade namnsdag fick han ett nytt regnställ från Me too till kanon erbjudande 349 kr ( 599 Kr i vanliga fall) Finns även till tjejor så passa på innan dom tar slut. Kanon bra med flis som går att ta loss när det blir varmare ute.
Älskar färg på barn..

I går kväll hade vi namnsdags fest här hemma för Vinnie. Mamma kom hem och hade som vanligt köpt massa presenter . Blev riktigt kalas.
Ronja fick en tröja och det var enligt henne själv det bästa som kunde hända och hon stod framför spegeln hela kvällen och spegla sig.


snygging..
paket paket...

Vi åt varma mackor och drack öl och vin , sen laddade vi inför handbollen. Jag och mamma är lika sportgalna och älskar att titta på allt. Därför var det extra trevligt i går när jag slapp sitta ensam och skrika och leva mig in i handbollen.
En underbar trevlig Lördagskväll med alla jag älskar.


I dag blir det skidor skidor på tv och där i mellan skall jag tvätta, dammsuga, dammtorka och tvätta golven/trappan. Efter det måste jag göra klart mina två nya pass inför morgondagens Core 18.00 och step/styrka 19.00 inte nåt jobbigt , men ack så roligt.
Ronja är hos sin mormor och jag är ensam med lilleman.

Trevlig Söndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0