FREDAGEN den 7 Januari...

Jaha vad har hänt här i dag då?
Jo jag har gjort klart ännu en ny träningskiva som jag hoppas kommer funka kanon, kanske dags att göra passen oxå börjar bli ont om tid.
Men jag och Challe skall träffas i morgon och då jäklar skall det göras ett nytt Core pass till genkicenter. Kom på Onsdag och pröva årets första Corepass och se vad vi hittat på...

Filippa kom hit i morse då både Helena och robban jobbade. Ronja låg och sov i nästan en timme och Filippa undrade när Ronja skulle vakna . Men sen var det full rule här hemma, dom hade inte ens tid att sittastill och äta frukost,
Det pärlades och gjordes fina armband och Vinne degade - pysselstugan!






Sen vid elva gick vi ut och barnen lekte i snön och hade jätte kul. Var skönt ute i dag när solen tittade fram och det inte blåste.
Vi gick så klart och fikade och barnen skulle givetvis ha glass.
Vi tittade in på Fröken Emma och där var det full rulle vilket jag förstår när om rear så mycket nyheter redan. Skall bli kul att jobba i morgon och se vad man kan hitta för skoj.
Blir ju alltid något med sig hem.


Nu på kvällen har jag beställt hem lite saker från HM, ok jag längtar väl lite efter sommar men vem gör inte det när man ser allt fint som kommer.
Men inte så mycket kläder för jag råkar veta att det kommer bli massa underbara vår kläder på Fröken Emma och då skall jag shoppa där.
Tex kommer det komma in ett nytt märke i affären som vi inte haft innan kommer bli bra...
Men här får ni se vad jag har beställt.


snyggt till ett par jeans shorts.

mitt nya träningslinne.


Träningslinne..


Tanken är att jag skall komma i dessa till sommaren LYCKA TILL!!!


KOM till fröken Emma i morgon och shoppa ....

Kommentarer
Postat av: syster yster

Låter som en mysdag synd bara att ni inte var här.

kram

2011-01-07 @ 20:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0