Fortfarande vaken :)

Ja då var denna Lördag snart slut och vi har haft en toppen dag. Men först lite om gårdagens bravader.
Jobbade först på Freja gården och sen på vårdcentralen till fem. Stressade hem för att byta om och försöka hinna träffa baren en liten stund.
Sen var det bara att åka ner till hallen för att ha träning med dom goa fotbollstjejorna. Dessa brudar ger verkligen allt och jag älskar det.

Efter det stressa jag hem hoppain i duschen och fixade snabbt till mig lite innan jag gick in till Helena för en tjejkväll med massa öl.
Var alldeles för längesen jag och helena gjorde något utanför hemmet bara vi två och det var verkligen en kanon kväll i går. Vi gick till krogen och där fastnade vi hela kvällen och drack och tjötade med trevligt folk. Till och med lite  dans blev det .


Min fina vän...

Filippa var med en stund innan hon somnade gott..



Oj oj så snygga haha




Var overkligt trött i morse efter gårdagen, gick upp kl åtta med barnen och fixade goa mackor till dom och satte på en film sen gick jag upp och la mig igen.  Vaknade vid halv elva och var helt utmattad skulle kunnat sova ännu längre , men vad skönt det var. Kroppen är sliten efter att gått upp kvart över fem varje dag och jobbat dubbelt och det kändes i dag.

Effter frukosten packade vi ner badkläderna och åkte och badade . Ronja vill alltid åka och bada och jag vill aldrig, men i dag när jag var ledig och Robban var ledig tänkte jag att vi får passa på.  Vinnie och ronja badade som galningar och åkte vattenrutschbana och had hurkul som helst.

Sen var det ansiktsmålning på MC och ronja ville bli en dalmatin vilket hon oxå blev.
Vi åt och sen handlade vi mat och massa godis innan vi äntigen kom hem igen. Barnen var jättenöjda och jag med eftersom tiden mad familjen är det bästa som finns.
Sen när vi kom hem tittade jag och Vinnie på Toy storie i mitt rum och jag somnade så klart under hela familjen, men det var mysigt att igga brevis varandra .

Nej nu skall jag små glo på tv en stund till innan jag kryper ner i sängen.
god natt

Kommentarer
Postat av: Nina

Fan, vad snygg du är gumman!!!!

2011-01-30 @ 20:38:51
Postat av: jessica

tack vännen vad du är gullig...

2011-02-01 @ 15:41:28
Postat av: jessica

tack vännen vad du är gullig...

2011-02-01 @ 15:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0