DAG 29- Mina ambitioner..

Mina ambitioner i livet är att få jobba med det jag älskar ovs om jag inte blir miljonär på det. Mitt drömjobb är som ni alla vet på en vårdcentral med mottagningsjobb. Känns i hela kroppen att det är det jag vill jobba med och jag älskar de olika momenten man får göra.
Är stolt över mig själv att jag vågade för flera år sedan säga upp en fast tjänst för att pröva lyckan vilket jag aldrig ångrat.
Önskar fler vågade ta steget ut och pröva sig fram och inte bli fast på samma jobb för att det är säkert. Våga ta chansen man lever bara en gång och sen är det försent att ångra sig...

Jag vill fortsätta med min tränig och få upp ögonen på fler människor och hjälpa och inspirera till ett hälsosamare liv. Utveckla mig själv och ta träningen till nya hödjder.

Vara lycklig med min familj hela livet och ta vara på varje dag som det vore den sista.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0