Dag 25- en första...

Första gången jag gjorde en tauering var väl när jag var 17 år. Har alltid varit intresserad och tyckt om tatuerinagr, datade bara killar med taueringar på gymnasiet haha och tyckte det var skit hett.

När det äntligen var dags för mig själv att märka kroppen hade jag ingen aning om vad jag ville ha, hade siktat in mig på en tribel sol som alla hade på 90-talet och helst i svanken. Men som tur var blev det inget sånt för killen som skulle tatuera mig hade aldrig gjort det.

Nervös spm jag var kom jag in i en liten lägenhet i Olskroken med en massa killar i alla de åldrar och diverse st. Inga vanliga städade killar utan ett helt gäng bös . Nog för jag var nervös innan men detta lugnade mig inte.
Tänkte för mig själv att vad i helvete gör jag här, ta mig här i från.....
Och när killen som tatuerade plockade fram sin stora orm och matade den med en liten mus var det kört, jag kvävdes nästan.  Fy fan det glömer jag aldrig.

Men kär som jag var i min dåvarande pojkvän som oxå var vän med dessa killar bet jag i hop och började fundera på vad jag kunde tänkas hitta på.
Skall även erkänna att jag så jäkla gärna ville ha en tatuering  att det jag valde att blunda för allt runt omkring.

Till slut bestämde vi att killen skulle fri måla en tribel på vaden och sagt och gjort var den på plats.
Kan säga att sitter man med gäng killar som är rätt tuffa biter man i hop och visar inte en min hur jäkla ont det än gjorde. Jag röde inte en min och var sten tuff ;)




För att vara såpass gamal tycker jag ändå att den håller färgen riktigt bra. Den är ändå 13 år och har aldrig fyllts i.

Nu mera har jag några till och en sista skall det bli innan jag lägger av. Skillnade med den sista och första är att numera vet jag vad jag skall ha och den kommer ha en stor betydelse för mig personligen.
Men en första är alltid en första.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0