DAG 23- Det här får mig att må bättre...

Självklart får mina barn mig att må bättre, men dom kan även driva mig till vansinne och gör mig helt utmattad haha
Därför tänker jag skriva om saker som bara är för mig och där jag bara kan sätt mig själv i fokus.

När jag har tränat ett stenhårt träningspass mår jag extremt bra i kropp och själ, känns som man har fått massa ny energi och orkar ta tag i allt som skall göras.

Jag mår även bra när jag får una mig saker som att gå och klippa mig eller gå på massage och njuta av att bli omhändertagen.

Sitta med mina vänner och dricka en kall öl och bara tjata utan att bli störd av små söta barn som vill ha uppmärksamhet haha då mår man bra.

När jag och robban har egentid och får rå om varandra, det är mysigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0