DAG 21-Ett annat ögonblick...

Mitt andra stora ögonblick i livet är självklart när Vincent kom till oss. Jag hade varit rätt säker på att jag skulle få en dotter till och hade nog inte vågat hoppas på att få en son. Självklart hade det inte spelat någon roll om jag hade fått samma kön , men det går inte att sticka under stolen med att få en av varje känns lite extra häftigt.

Vinnie hade inte bråttom ut, han hade väl det så bra i magen och tyckte han kunde stanna 16 dagar över tiden. Dessa dagar kändes som månader kan jag lova.
Men tillslut tittade han äntligen ut och både jag och Robban blev lyckliga föräldrar. Ronja blev till en början besviken eftersom hon skulle haft en lillasyster som skulle heta Milla. Men vem kan motstå en Vincent???

Det som gör denna dagen extra minnesvärd är att när jag ligger på mitt rum uppe på BB knackar det på min dörr. Utanför i sitt sexiga nattinne står min vän Helena och sin nyfödda Jack haha fattar ni vad sjukt.
Då hade hon fått bara några timmar efter mig . DUBBEL GLÄDJE.....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Trött jag blir på alladessa fina magar!!!!!!!!!!!!!!

Efter 4 barn och mer bristningar för varje gång skulle jag aldrig visa min mage sådär...

När jag va med Melker och hade gått upp 33 kilo kunde jag fortfarande få tag i en bilring under magen. De du!!

Ha ha visst är det fantastiskt tråkigt att gå över tiden.. På barn nr 3 går jag över 5 dagar då är det ju lite otippat och gå över 15 dar med barn nr 4... Men men det är ju en erfarenhet rikare det också..



Ha det gott vännen, kram Camilla.

2011-01-03 @ 21:41:19
URL: http://www.melker08.blogspot.se
Postat av: Jessica

haha du är la go ASG.....

Nu får vi ta med våra scheman på Lördag och bestäma ett datum för en tjejkväll.....

SES PÅ LÖRDAG KRAM

2011-01-04 @ 08:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0