31/1 Måndag.

Oh snart är klockan fem och jag får gå hem, men jag klagar inte för jag sitter på världens bästa jobb enligt mig och jag har fått glädjande besked om att jag skall vara kvar här nu hela Februari och hela Mars ut på eftermiddagarna - jippi !
Långa dagar och det kommer bli slitsamt, men jag tror att det kommer att gyna mig en dag i framtiden , eller jag hoppas verkligen det åtminstone.

Men i kväll jag jag ha träning och jag känner mig tokladdad inför detta och längtar, får hoppas alla vågar sig tillbaka efter förra veckan. Vore tråkigt om man skrämde bort alla första veckan haha. nej nu jäklar skall vi träna ända fram till sommaren.

Trött som bara den men det verkar som alla är nu för tiden, tror det är dags för solen att stanna för gott nu och ge oss lite d-vitamin. En dag är inte mycket att hurra för. Man känner varje gång man sätter sig ner och slappnar av hur trött man är och därför försöker jag hålla igång.
Kan oxå beror på att Ronja vaknade 01.30 i natt med världens växtvärk och bara skrek och var ledsen. Upp med henne ner på toaletten, massera benet med liniment och sen lite alvedon . Tillslut kunde hon slappna av och somna om, men då kunde inte jag somna utan låg och vred och vände på mig jättelänge. Tycker synd om min prinsessa när hon får så ont.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0