26/1 onsdag.

Varför måste det vara så gott med choklad? kan inte låta bli om det bjuds någonstans, får panik på mig själv jag som skulle bättra mig detta nya år haha
Nej då i dag har jag tryckt i mig en kladdig mumsig kladdkaka på jobbet och den smakade kärlek, men men välmåendet måste få sitt eller hur?
Skall springa och ta i extra mycket i dag på Christins roliga cirkelträning. (lilla hallen 19.30 kom)
Tyvärr hinner jag inte vara med på Core passet i kväll, Challe som skulle pina mig och min kropp antar att hon får ha det till godo. Men jag hoppas att ni som går får ett grymt träningspass.


I går råkade  jag få på tv till sofias änglar som börjat på kanal 5. Hjälp vad sorgligt det var, lipade som ett litet barn och kunde inte sluta. Tänka vad sjukdomar kan ställa till ett helvete för familjer och framför allt barn. Ett jätte bra program som jag nu antgligen kommer sitta och lipa till varje Tisdag, tur Robban är och tränar då så han slipper se mig.

I dag har jag varit och hälsat på mina favorit tjejor på Fröken emma , massa snygga kläder hade kommit (som vanligt) och min shoppingtarm var bara tvungen att ha ha ha. Är det inte härligt vad lite nya kläder kan göra för en, bättre än choklad till och med.
Har även kommit massa fint till barn från Me too som tex kanon jackor från 299 kr, perfekt på dagis med tejpade sömnar och lite mer tålig mot regn. Vincent kommer absolut vilja ha killmodellen med bilar på.
Coola jeanskjolar, tunikor i härliga färger med fina leggings till osv... kolla in det.

Skall ta bilder hemma i kväll så ni får se mina fina kläder.
Ha det bra tills dess....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sydda sömmar, finns det nått annat?



Du kanske menade tejpade sömmar? ;)

2011-01-27 @ 14:21:15
Postat av: Jessica

Tack självklart menade jag det :)

2011-01-27 @ 16:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0