Utkast: Feb. 22, 2011

Skor är väl helt underbart, man kan aldrig ha för många och man älskar dom alla. Jag har alltid älskat skor och köper gärna många många skor, sen att inte alla blir använda är en annan sak vissa vill man bara ha för att dom är snygga.
Men nu antar jag att jag   har börjat bli lite tantig , för det nya sko modet är verkligen inte fotvänligt. Säger bara stackars dessa tio tår som skall gå och hålla balansen i dessa skor.





Nej tacka vet jag Milla`s skor dom satsar på snygga, fotvänliga och bekväma skor till bra priser. Se bara på dessa tre olika modellerna.
Tuffa kängor från Vagabond

Älskar denna söta lila sko, tänk till ett par slitna jeans .


Fina festskor från Vagabond
 Camilla får in nya skor hela tiden , men vänta inte för länge då de vanligaste st tar slut fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0