stallet

Äntligen efter tre veckor skall jag upp till stallet och lukta på hästarna och bara njuta av dessa vackra djur. Eftersom jag numera spenderar min eftermiddagar på vårdcentralen har jag inte hunnit upp till Ronjas ridning, men från och med i dag och alla andra Torsdagar kommer jag sluta fyra för att hinna .
Gillar inte att det blivit ett glapp för Ronja med ridningen men i bland kan man inte lösa allt, dygnets timmar räcker inte till.
Skall se om det finns någon möjlighet att rida igen för Ronja på Lördag så det blir lite tätare nu mellan gångerna.

Kvällen skall  spenderas med att försöka gräva fram lite extra krafter och tvätta en eller två maskiner tvätt och vika in den rena tvätten i garderoberna.  Inte kul men jag hatar att se tvätthögen växa och ingen annan tar tag i den.
Lite TV skall jag väl göra oxå innan jag somnar gott .

Fröken Emma har nu fått in Diesel Jeans till tjejer, kanon fin tvätt och låg midja. Passar perfekt till våren och sommaren.
Till barn har det kommit in massa fint från Villervalla som ni vet är extremt prisvärda och bra kvalitet.

Nej nu skall det hämtas barn, slänga i dom lite mat och ta på de varmaste kläderna vi har för nu drar vi till stallet.
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0