Magsjuka!!

Jaha magsjukan fortsätter för min lilla prins, men den berör han inte så mycket egentligen. Det rinner ut där bak och självklart svider det i hela rumpan när man skall tvätta rent, men annars funkar det. Tyvärr känns det som det är mer i dag dock, har sedan han vaknat redan bytt fyra gånger och det är på knappt två timmar .

Nu håller vi tummarna för att resten av familjen klarar sig.

Solen skiner och jag antar att vi smyger ut en stund i dag , smittar ingen här hemma på baksidan och barnen behöver få komma ut en stund. Skönt att man bor som man gör när det blir så här.

Om inte annat behöver jag få komma ut och få luft och energi.

I dag har jag gjort Ronja snygg i håret genom att locka det, målat hennes naglar och sminkat henne lite lätt ha ha vist är det kul med en dotter som vill gå modevisning här hemma. Självklart vill Vinnie oxå vara med så vi har riktigt roligt , än så länge har jag sluppit men jag antar att det snart blir min tur.


I kväll är det träning på genki men jag antar att jag borde hålla mig där ifrån med tanke på att jag bär på smitta, men jag vill så gärna träna. Får ta mig en snabb rask promenad i kväll tror jag, då kan jag ju inte smitta nån.


Nej nu skall jag fortsätta vara med barnen. Ha det bra ni friska och glada människor.


 

 

 

 

Bilder från ishallen i Söndags

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0