Äntligen Fredag....

Ja då var det äntligen fredag och jag känner i hela kroppen hur jag behöver vila. i kväll efter jobbet blir det hem till mina finaste och bara mysa. Skall spela tv-spel och äta en massa onyttigt, kan inte bättre bli .

veckan har varit bra, men man orkar inte med så mycket på kvällarna och jag har försökt lägga mig tidigt för att orka.
Träningen har gått bra och det är lika roligt som vanligt att se hur mycket människor som sluter upp på passen - keep going!
Nu skall jag under helgen försöka sätta mig ner och fixa med lite ny musik så jag blir ännu mer taggad på passen. tar tacksamt imot tips.

Barnen är peppar peppar friska och krya och jag hoppas att det fortsätter så nu, känns som vi haft vårat för ett tag. Magsjuka du kan alltså hoppa över min familj vi står över i år och tackar så ödmjukt. Finns säkert andra ställen du skall vara på än hemma hos oss.

I morgon skall jag jobba med goa Camilla och det skall bli kul, vist att jag är trött men i morgon blir det ju glamor och det vill jag inte vara utan. Kommer som sagt nya kläder hela tiden och jag skall fjäska med Robban och be han komma och ta lite kort jag kan lägga ut på bloggen åt er. I dag tex kom det kläder från diesel som är nytt märke för i år på Fröken Emma.  Tycker det är gött med lite vanliga tröjor man kan ha till snygga jeans tex.  Som sagt kort kommer.

Nej men då önskar jag er alla en trevlig helg!!1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0