1 Februari.

Ge mig en injektion med energi nu tack, varfär är man alltid trött? Är det för att man är små barnsmamma och inte sovit tillräckligt på några år, eller är det för att man har ett liv med en massa måsten som man själv skapat och inte kan ta sig ur, eller kan det vara så enkelt att man borde gå i ide på vinterhalvåret och krypa fram lagom i april???
Kanske borde blivit en björn istället.

Men nu längtar jag verkligen hem till min grotta och hämta mina små björnungar och bara sätta mig med dom i soffan och gosa. Hemmet ser ut som Hell, men jag skall blunda för det tills barnen somnat åtminstone. Jag har som sagt lite städnoja, ´men jag vill gärna ha det fint omkring mig och inte se kläder och annat överallt.
Lite mat skall lagas oxå och det är verkligen såååå tråkigt , har nada insperation just nu för detta. Tur att barnen måste ha nåt i sig annars hade det blivit mackor jämnt.

I kväll är det dags för ännu en lipa tvkväll till Sofias änglar. Om det blir likadant som förra veckan är det garanterat att jag kommer sitta i soffan och böla, men gud vad befriande det känns efteråt nästan som man rensat kroppen. Glöm inte att titta kl 20.00 på kanal 5.


xoxo....

liten björnunge som blivit stor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0