JAG ÄR DUKTIG!

Tänkte att jag skulle uppdatera er lite hur det går i kampen mot nässpray . I dag är det en vecka sedan jag slutade med mitt underbara (ja jag tycker fortfarande att det är underbart) nässpray och började kampen mot beroendet. Jag kan med glädjande besked säga att jag följer min plan stenhårt och har under dessa sju dagar BARA tagit nässpray innan jag somnar för natten. Jag går runt och är täpp i näsan har huvudvärk och känner mig lite små irriterad men jag tar inget nässpray......

Jag är så stolt över mig själv och eftersom ingen annan klappar mig på axeln och ger mig beröm gör jag det själv. Men som sagt jag är långt i från fri och det är en lång väg kvar. Men jag skall fixa det denna gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0