5 April

I dag har jag varit på öra, näsa, hals för undersökning av min näsa och mitt nässpreys beroende som jag fortfarande inte blivit av med. Det är jätte svårt och jag klara mig inte utan mitt älskade fina nässprey samtidigt som jag vet att det här inte är hållbart att fortsätta med detta. Nej sex år skall bli det sista året för min del.

 

Nu skall jag börja med att skölja morgon och kväll med saltvatten och rena näsan och göra fria gånga, sen skall jag äta kortison tabletter och använda kortison  nässprej 2 gånger dagligen. Detta skall jag göra i några veckor och om tre veckor skall jag ha en ny tid med min läkare. Hjälp hur skall jag klara detta, jag kommer behöva massa stöd och hjälp att fixa detta. Hoppas hoppas nu att jag är fixar detta eller rättare sagt JAG SKALL KLARA DETTA!

 

Annars har det varit en lugn dag med jobb och annat. Nu har jag och barnen tittat på film i min säng och bara myst tillsammans. Finns det något mer underbart än att ligga ner bäddad i mellan sina två vackra barn det är verkligen lyx . Nu skall jag snart lägga prinsen så han orkar gå upp i morgon och leka på dagis. Sen blir det lite kvalitets tid med Ronja innan hon skall sova. I morgon blir det badhuset efter dagis.

 

Vinnies nya fina gummistövlar från Kavat

 

4

Och till sommaren nya härliga Crocs allt från Milla`s skor.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0