3:E April

Söndagskväll -suck och stön vill inte att det skall vara Måndag i morgon. Denna helg gick alldeles för fort, som dom flesta andra helger. Önskar att jag ar ledig på Måndagar för då slipper man Söndagsångesten.

 

I går var det modevisning på Fröken Emma och lilla jag tillsammans med Milla`s skor. Visningen blev jättefin och Maria på blomsterhuset hade gjort jättefina blomster arrangement . Kläderna var jätte snygga och skorna lika så, modellerna och framförallt barnen var super duktiga, Bilder kommer. Ronja tyckte det var jätte roligt och hade sett fram i mot detta länge. Hon tycker verkligen att det blir roligare och roligare för varje gång.

Jag hoppas att alla som var där och tittade var nöjda trots att vi hade vädret i mot oss.

 

I dag har vi inte gjort mycket här hemma, städat badrummet och tvättat har väl jag orkat med. Barnen har oxå varit lugna och bara myst hemma utan gnäll och bråk. Alla behöver såna här dagar, då man får samla kraft och ork till kommande vecka. Vid tre åkte vi till björnskogsvallen för Ronjas dans. Måste ändå erkänna att det var skönt att komma ut och se lite folk och prat med de andra föräldrarna. Barnen är helt galet söta när dom dansar i sina olika takter och skaka rumpa haha snart blir det väl dansuppvisning.

 

 

I morgon börjar en ny vecka med dubbeljobb , träning för egen del och träning för Ronja och jag hoppas på åtminstone någon dag med sol och lite bättre väder för att bli lite mer pigg.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0