20 April!!!

Denna dagen fick en skit start pga saker och ting som händer och i vissa fall är man helt hjälplös. Man vill kunna förändra och hjälpa men man har sina begränsningar och i bland räcker man inte till . Jag har ett väldigt stort hjärta och ibland är det lite för stort och jag tar in alldeles för mycket och har svårt att sortera bort saker som jag inte kan påverka eller har med att göra. Vist är det en fin egenskap men även känslomässigt jobbigt.

Som sagt i morse blev det lite fel och jag hade huvudet någon annanstans och det tog en bra stund innan jag kunde fokusera på jobbet. tur man har världens bästa arbetskompisar som alltid lyfter upp en och får en att må bra. Kommer sakna mina fina på Frejagården.


I går Tisdag var det dubbeljobb som gällde och efter det var det bara barnen som gällde, orkade inget annat än att mysa och umgås med mina två hjärtan. Underbart nu när kvällarna är ljusa och man kan vara ute även om man kommer hem vid halv sex på kvällen. Det svåra med denna tiden är att få barnen i säng i tid ha ha. Men jag övertalar mig själv med att barnen kanske inte behöver lika mycket sömn under denna period då det är ljust och mycket sol ute . Jag förstår att barnen vill vara ute och leka så mycket som möjligt , när jag var liten var jag ute och lekte jämnt och det vill jag att mina barn oxå skall få vara.

 

 

 

 

 

BILDER FRÅN FÖRR- KÄRLEK

Nu skall jag kolla på Gray och få ett bra avslut på denna skit dag och hoppas att jag vaknar upp på rätt sida i morgon. Snart är vi lång lediga och det skall bli helt underbart, jag skall spendera varje stund med mina barn och i morgon skall vi påskpyssla till Ronjas stora lycka och min stora olycka ha ha.

God Natt .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0