Tisdagen den 7 Sep!!

Snart börjar Idol haha att man aldrig tröttnar på att se andra lyckas och andra misslyckas. Själv har jag sån stor självkännedom att jag ALDRIG ALDRIG skulle få för mig att prov sjunga haha, men vist vill andra göra bort sig tittar jag gärna på.

I dag har jag jobbat på Freja gården och jag trivs så otroligt bra där både med personalen och alla goa barn, tur för mig att jag skall vara där i morgon och på Torsdag oxå. I dag har vi varit ute hela dagen och njutit av den fantastiska solen/värmen. Dessa dagar är man tacksam att man jobbar på dagis och inte sitter instängd på ett kontor, älskar varenda minut jag kan vara ute i friska lufften.

I går var jag som sagt instängd på ett kontor haha, men det är skit kul att ära sig nya saker hela tiden och det gör jag verkligen på Saga form.  Efter jag hämtat barnen på dagis var jag inne på Fröken Emma och lilla jag och köpte en vinterjacka till Ronja som hon skall ha på dagis . Nu börjar den dyra perioden om man ser till kläder och skor. På sommaren behövs inte så mycket mer än ett par tofflor och lite tunna kläder. Men nu på hösten/vintern skall barnen ha vindkläder , overoll eller termobyxor/jacka, vantar, mössa, halsduk och höstskor och vinterskor. Och nu har man två barn att köpa allt detta till inte roligt.
Men som sagt i går hittade jag den perfekta jackan, och den var färglad och rolig. Nu måste jag bara ha ett par termorbyxor till Ronja som passar till jackan.



Jacka från Me too 599 kr.


Kvällen i går spenderades i hallen med mina träningspass. I går på stepen körde vi igång med hantlarna och det känns lite i dag vill jag lova och det är underbart. Blir lite som body pump fast med kondition som man oxå vill ha. Nu kommer vi använda dessa hantlar varje vecka på olika sätt och vi kommer bli starkare. Nu är det bara att hänga i och hoppas man slipper vara sjuk under hösten.

Nej nu skall jag inte spendera mer tid framför dator utan mysa med min prinsessa innan hon skall gå och lägga sig.
God kväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0