SÖNDAGS MYS ................

I dag har  vi haft familje mys hela dagen och det har varit så skönt. Vi startade morgonen med pannkakor till frukost, är det Söndag så är det.
Efter frukosten packade vi ner våra badkläder och åkte till Alingsås badhus för massa bus och skoj i vattnet. Har lite svårt för Borås badhus, tycker för det första att vattnet är alldles för kallt och sen är det så otroligt smutsigt och snuskigt.
Ok, jag har lite fobi för badhus och allt snusk men vissa är värre än andra eller hur?

Jag hade aldrig varit i badhuset vid Nolhaga nån gång innan men det var riktigt mysigt. Inte så stort
och är det mycket folk kan jag tänka mig att det är jobbigt, men i dag var det helt perfekt.
En liten badbassäng med varmt och skönt vatten och en större med som behövs.

Vinnie är helt galen i vattnet och simmar som en hund hahah , är inte rädd för att komma under vattnet. Han hade jätte roligt och åkte den stora vattenruchkanan med Robban flera gånger. Ronja har alltid älskat vatten och vill jämnt åka och bada. Hon åkte den stora vattenruchkanan själv och ville som vanligt inte åka hem.

Efter badhuset blev det ett stopp på Mcdonalds med både mat och glass till efterätt. Alla var super nöjda och glada när vi åkte hem. Vinnie somnade i bilen hem och han sover fortfarande nu i min säng. Stackars liten helt slut efter att ha badat och svalt en hel bassäng haha

Ronja skall upp till dansen nu med Filippa och jag skall fortsätta tvätta och greja, fast jag skulle bra gärna lägga mig brevid Vinnie och sova en stund.  Har ont i magen i dag igen :( vaknade i natt med värk i magen och det har hållt i sig. Men nu har jag en tid den 19 okt på gyn och nu jävlar får dom allt ta och göra något.

HA en bra Söndag xoxo....

Kommentarer
Postat av: syster yster

va härligt det låter. själva har vi först varit ute i det kalla och tittat på antons fotbollsmatch för att sen gå in i ishallen för att fortsätta frysa under rasmus hockey match. Och inte vann dom heller :(

Bra att du fått tid förresten.

kram

2010-09-26 @ 20:36:38
Postat av: Jessica

Ja vi hade en mysig Söndag :)

Tror allt ni oxå hade det mysigt, bara mycket kallare än oss.

KRAM

2010-09-27 @ 09:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0