MILLA`S skor...

I går jobbade jag på Fröken Emma och lilla jag. Trodde det skulle bli en lugn dag och att jag skulle hinna fixa och vika fint bland alla kläder . Men det var massa människor som var sugna på shopping och jag hade fullt upp vilket alltid är roligt så klart.
Hade planerat att ta lite kort i affären men det hann jag inte denna gång så det får bli en annan gång.

Men ni skall få se på de nya super snygga kofftorna som kommit in. Jag köpte en i grått men dom finns även i brunt och vitt, hur snygga som helst. Men om ni vill ha en får ni skyndda er för dom lär ta slut väldigt snabbt. Sålde tre st bara i går.


Men därimot hann jag ta lite kort innen på Milla`s skor. Just nu har hon fått inte så otroligt mycket snygga skor och alla i min smak så klart. Men tyvärr har man inte råd.  Men jag hittade min älsklingskor och dom bara roppade på mig att jag skulle köpa dom.
DR MARTINS- hur underbara som helst!!!

Här får ni se lite på hur det ser ut i affären just nu, inte dom bästa korten men ändå.



Barnskor, allt från gummistövlar till snygga kängor..

Mina favoriter från Cat....

snygga stövlar ...

DR MARTINS så snygga...


MIN NYA FINA SKOR!!!



Vill ni ha skor nu så skynnda er att köp innan alla st tar slut.
XOXO......

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej hej!!!



tack för all reklam du gör, grymt bra!!!!

Ha det gott så länge, kram Camilla.

2010-09-19 @ 18:07:07
URL: http://www.melker08.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0