Måndagen den 27 sep...

God morgon!!
I dag är jag ledig och det är underbart, skall bädda rent i sängarna och givetvis tvätta. Jag tvättar väldigt ofta, men jag hatar att det ligger kläder i smutskorgen när det är så lätt att bara släng in en maskin och tvätta.
Sen skall jag leta efter min dosa till internetbanken, blir fullständigt tokig för jag HITTAR DEN INTE nånstans :(
Skall betala räkningar och det vore väldigt bra om den kunde sluta leka kurragömma med mig. Alla som känner mig är inte förvånade, jag vet jag vet. Jag slarvar alltid bort min mobil, plånbok några gånger i veckan , så varför inte även denna lilla skit dosa.
Det värsta är att jag har verkligen letat överallt, men jag får gå igenom allt än gång till.
KOM FRAM!!!!

I dag skall jag och barnen även in till Borås och handla mat. Vist är det skönare när mamma eller Robban är med och hjälper till, men mina barn brukar vara lugna och hjäpsamma så det funkar bra. Ronja och jag har gjort en matsedel som vi skall ha de närmsta två veckorna.
Har aldrig nån fantasi och tycker det är skit tråkigt att laga mat så nu känns det bra att vi har bestämmt vad vi skall ha varje dag.


Här kommer lite bilder på min finaste prins som lekte häst här hemma i går kväll. Som ridhjälm hade han Ronjas skidhjälm och det blev super bra haha




Mammas lilla John Whitaker........

I kväll blir det ÄNTLIGEN träning. 18.00 blir det Core för alla som vill och orkar, sen kör vi på stenhårt klockan 19.00 med step up och hantlar.
Nu jäklar skall det svettas, göras ont och kännas helt jäkla underbart.
Kram på¨er xoxo...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken blivande hoppryttare du verkar ha fått, hur söt som helst.

2010-09-27 @ 14:59:55
Postat av: syster yster

lägg nycklar och en sax i fönstret så ska du se att den kommer fram.

2010-09-27 @ 21:37:13
Postat av: Jessica

Har redan hittat den haha skam den som ger sig :)

2010-09-28 @ 07:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0