Ledsen i ögat..

Har haft två helvetes dagar med min jävla skut endometrios masge. Fattar inte varför det bara kommer på en och då går det så jävla fort , från en skala på 4 till 10 bara på nån timme. Började med lite mer ont i magen än vanligt i går, efter träningen kände jag hur det började bli värre och efter idol var det helt kört.
Får kramper och krystvärkar, ni som fött barn  vet precis vad jag menar  och då förstår ni hur jävla ont jag får och vilken panik man känner.



I dag har det "bara" varit smärtot i magen så jag tvingade mig upp och jobba . Men nu får det vara slut med detta, måste ta tag i mig själv och sluta skjuta upp allt som handlar om mig själv och sätta mig i första rum. Blir inte bättre och jag är en jävel mot min omgivning när jag har ont ont hela tiden.

i morgon blir det ett samtal eller två att ringa,

GOD NATT och hoppas på en mindre smärtfri dag i morgon.

Kommentarer
Postat av: syster yster

Lider med älskade syster. Men det är som du säger - du måste börja ta hand om dig själv.

2010-09-16 @ 21:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0