LEDIGA LEDIGA!!!

Oh vad skönt jag och Vinnie ligger i soffan och kollar barnprogram och min underbara prinsessa sover fortfarande och det är hon värd.
I dag skall vi bara vara hemma och ta det lugnt. Har varit lite osäkert om jag skulle jobbat i dag eller inte men i sista stund blev det inger vilket känns skit skönt just nu.

Jag skall städa och dammtorka, tänkt baka med Ronja och bara vara ute på våran lekplats i dag. Barnen kan behöva få ha en slappa dag och bara göra vad dom vill. I eftermiddag skall Ronja rida och det är lika mysigt varje vecka. Nu har ju Vinnie blivit helt hästtokig oxå och tjatar håll i huvudet om hästar haha....

Skall även rensa och ta mig tripp till tippen för att slänga massa saker som vi rensat ut och sen skall jag skänka massa kläder och annat till Tonihjälpen. En fixar dag , så slipper man det till helgen. Hoppas nu jag hinner allt jag vill göra bara.

Nej men om man skulle börja med frukost och få en bra start på denna dag.
Ha det bra xoxo.....


SÅ HÄR BORDE MAN SE UT NÄR MAN STÄDADE,
MEN ISTÄLLET SER JAG MER UT SOM HÄR:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0