IDOL!!!

Nu sitter man äntligen i soffan efter en lång dag och kväll. I dag har jag jobbat på Fröken Emma och lilla jag, det har varit mycket att göra nu inför modevisningen på Lördag. `Kläder skall väljas ut och affären måste snyggast till :) men roligt är det.

Vid elva var jag på en jobbinterjuv för ett jobb jag sökt, men vem fasiken vet om det gick bra eller inte. Dom jobben jag varit kvaliceferad för och haft utbildning för har jag inte fått och detta jobb har jag inte utbildnigen till så det blir väl bara att vänta och se. Men man måste ju söka alla jobb som finns så dom på arbetsförmedlingen blir nöjda.

Måste bara säga OJOJOJ Sassa rockar fett på idol hahah vilken go brud!



Vid sex var det dags för föräldrarmöte på Vincents avdelning. Älskar verkligen smörblomman och alla fröknar och barn som är där. Dom är så mysiga och goa mot barnen .
Tycker det är så där med dessa föräldramöten, men dom är ju inte så ofta och man får väl visa sitt intresse för sina barn. Tog bara en timme som skönt var.

Har hitta en svin cool vinterjacka som jag tycker om, men det är en killjacka och jag blir därför lite osäker om jag skall ha den eller inte.  Märket är Scotch and soda och jag är nästan säker på att min kära granne Robert kommer köpa en sån haha .
Annars skall jag nog beställa mig en snygg peak jacka , men dom är fruktansvärt dyra. Men åt andra sidan kommer man kunna ha den nästa och nästa år igen.
Ronja har fått en kanon fin peakjacka, super snygg eller hur??


Nej nu skall jag njuta och heja på den tjejen jag tycker är bäst på idol Alice. Heja Heja Heja!!!


I morgon blir det att gå upp med tuppen, skall jobba på frejagården kl 07.00 -12.30 ´.
Sen skall Ronja till tandläkaren vid ett och sen blir det träning för hela slanten.
God natt och sov gott!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0