HEMMA.....

Nu har jag äntligen satt mig i soffan en stund, barnen har ätit, duschat och lilleman har precis lagt sig för natten. En maskin tvätt skall tvättas innan denna kväll är slut och lite små fixande i hemmet sen skall jag bara lägga mig i soffan.

I dag har jag jobbat på fröken Emma och lilla jag med Anna och Camilla, roligt att ha nån att tjöta med. I dag hittade jag det sista vinterkläderna till Ronja. Nu har både hon och Vinnie dubbla uppsättningar till dagis och att ha hemma, skönt att det är avklarat , Det är alltid dyrt med allt barnen och en själv behöver ha nu inför hösten och Vinterna. Nu är det bara vinter skor till barnen sen är dom klara.


Vinnies overall från Me too, så söt tycker jag.


Vinnies nya skor från Milla`s. Vattentäta och tejapade sömnar..649 kr


Ronja i sin nya vinter outfit från Didrikson.

Nu måste jag oxå ha en vinter jacka men har ingen aning om vad jag vill ha för nån. En varm go jacka det är det enda som gäller haha.

I morgon blir det Freja gården igen och jag trivs verkligen där med uper gullig personal och goa barn, hoppas det blir sånt här väder i morgon.

xoxo....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0