God Morgon ............

Jaha då var det dags att ta tag i en ny dag med nua utmanningar, men jag hade gärna sovit en-två timmar till. I dag skall barnen få vara hemma och kurerea sig och bli av med envisa baciller, själv skall jag städa ut alla fula baciller och göra hemmet rent och fint. Har alltså en hel del att göra för det ser ut som nån slängt in en bom här hemma.

I måndagsvar det äntligen dags för Bif att dra i gång med sin täning och jag hade mitt Core pass först och sen step pass. Det kom massor med folk och det var en underbar syn att se alla dessa förväntans fulla människor redo att sätta i gång.
Coren gick kanon bra och jag känner mig super nöjd med alla övningar, hoppas att det blev lite träningsvärk på deltagarne .
Stepen blev oxå så mycket bättre än vad jag trott, vi körde igenom det riktigt ordentligt och nästa vecka blir det mer hantlar och styrka. Kändes underbart när passen var klara.

I går tisdag lämnade jag och Ronja Vinnie på dagis eftersom Ronja skulle vara hemma och ta det lugnt efter operationen. Efter det skulle jag bara hjälpa till på Fröken Emma en stund medans dom hade inköp, Ronja hjälpte mig i affären och givetvis hittade hon saker hon ville ha haha ..
Ett nytt nattlinne och sen ett par fina nya gummistövlar från Millas skor blev det.
Sen ville Ronja gå över till glassbarnen och äta glass.

Vid tolv tiden var vi inne i Borås eftersom Ronja fått pengar när hon varit så duktig och nu skulle hon köpa sig en leksak.  Vi myste inne i leksaksaffären och tittade på allt i lugn o ro. Tillslut hittade hon vad hon ville ha.
Efter det var det dags att göra oss brudar fina i hårtet nu till hösten. Hade beställt tid till Petra på Vivåga. Viste att jag inte skulle komma ut därifrån med mitt ljusa hår haha
Nu är jag en tuff korthårig brud med koppar i håret och jag älskar det...... Känns roligt att möta hösten med denna nya frisyr, skall bara köpa nytt smink och en ny parfym oxå sen är jag redo :)
Ronja klippte massa på topparna och blev fin i sitt hår, hon fick ett gult hjärtan, en röd blixt och en röd stjärna i håret och var så nöjd.
TACK VÄRLDENS BÄSTA FRISÖR/VÄN för våra fina hår....

Vinnie tyckte dock att det var en läskig mamma som kom hem, han kände igen rösten och kläderna men han vågade inte titta på mig söta unge haha. Men i dag har han vant sig som tur är och han gillar sin mamma lika mycket som när jag var blond.

I går kväll passade jag på att vara med på Challes nya step pass. Säger bara vilket pass....
Hur kul som helst och jag var het genom svett efteråt, såg ut som en dränkt katt. Chall kör numera zumba på sina Tisdagar och det är fasiken det roligast jag gjort på länge, säger bara afrodance släng dig i väggen haha. Men jag är helt slut i dag efter Måndagen och i går, så nu måste jag hitta nya krafter till kvällens pass.
Core 18.00 och sendan Step 19.00 kom kom och pröva!!!!

Nej nu är det dags för frukost kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0