FREDAG UNDERBARA FREDAG!!!

I dag har jag och mina barn haft en helt underbar dag hemma i våra pjamasar. Inget jobb idag utan vi har varit hemma hela dagen och verkligen bara njutit av att inte stressa fram och tillbaka.
Att det har regnat typ hela dagen har bara varit bra för då har vi kunnat vara inne med gott samvete.

Ok, ni som känner mig vet att jag givetvis hunnit med att städa och tvätta oxå. Men bara en maskin tvätt i dag, men jag har verkligen städat hela övervåningen och plockat iordning min gaderobb, barnens rum med alla leksaker som aldrig används m.m. 2 timmar tog det och nu är jag super nöjd.

Klockan två hade Ronja sin 5 års kontroll på Bvc, och nu var det så lämgesen vi var där att man var lite nyfiken på hur lång hon blivit m.m.
Hon fick måla en teckning och skriva sitt namn, hoppa på ett ben och syntestet behövde hon inte göra eftersom hon hade så bra föra gången. Hon blev Mycket väl godkänd och fick sig även en spruta som kanske inte var lika roligt.
Sen blev det ett besök på glascafet .

Vid halv fem åkte jag och mamma till Borås och handlade mat. Var helt tomt här hemma och det är väl lagom roligt när det är Fredag och man vill ha lite gött.
Nu dricker jag mig en öl och snart blir det tacos.
En bra Fredag helt enkelt.


Ronja skulle ha rosa hjärtan i håret med glitter i, och vad gör man inte.


Vinnie skulle givetvis oxå ha rosa i håret, så självklart fick han väl det. SÖTNOSAR!!!!!

Trevlig kväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0