VINCENT 2 år!!!

I Fredags fyllde mammas prins två år och är numera inte längre min bebis :(
( fast det kommer han alltid att vara hahah) Jag ställde väckaklockan på halv sex och gick upp och fixade en flaksa med kall oboj som han älskar, sen väckte jag resterande familjemedlemar.
Vi sjung skönsjungade sång för lilleman , men han tyckte det lät så där och ville att vi skulle vara tysta. Paketen var han inte heller noga med utan ville bara ha sin oboj och titta på bolibompa.
Men efter att Ronja öppnat hans paket blev han genast lite mer intresserad.




På dagis blev det glass och Vinnie fick en guldkrona av personalen. Han var helt slut när jag hämtade han efter jobbet vid halv två, helt blek och tystlåten haha inte lätt att vara i centrum hela tiden.
Vi stannade givetvis till på glassbaren på vägenhem för att äta glass och ännu mera glass. Fyller man år så måste man äta mycket glass.

Väl hemma igen var det att börja fixa inför Vinnies kalas för släkten. Mamma var en ängel som åkte och handlade mat åt mig så jag slapp det. Vi bjöd på tacos för det är enkelt och alla gillar det. Jag städade lägenheten snabbt och dukade fram allt sen gjorde Robban maten.
Gästerna kom vid sex och då var Vinnie inte alls på humör, han satt fastklistrad i mitt knä hela tiden. Tur att stora syster kunde hjälpa han med paketen.
Men efter ett tag var han sjövild och levde rövare med alla och höll i gång.

Vinnie fick massa fina saker och vi är super tacksamma mot er alla. TACK snälla!!!!




Vinnies nya favorit Stephanie...

Grejar med farfar är alltid roligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0