VILKET SKÄMT!!!

VAr det nån mer än jag som såg på lyxfällan i går??
Jag brukar titta på det pogramet och tycker det är bra och intresssant. Men i går höll jag på att få ett samanbrott , var det ett skämt eller?? För det kan ju fan inte ha varit på fullast allvar.

Vanita eller vad den dumma bruden hete måste ju ha spelat korkad, dum,blåst blondin och helt tom i bollen.  Hon ville ju bli skådesplelare .
Eller var hon verkligen så förbanat dum i huvudet??? Jag blir rädd när jag ser såna brudar på tv.

Om ni missade detta i går kväll måste ni se reprisen, tror det går på Lördag eller nåt på tv 3. Om inte annat får ni både ett gott skratt och lite skämseltv.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag såg detta ....FY fan vad dum i huvudet man kan vara. Man blir ju rädd hur någon kan vara så blåst på fullaste allvar.....Cissi

2010-10-27 @ 13:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0