UTMANINGEN!!!

Jag har blivit utmanad av min unga snygga gymnasiekompis ( för inte är vi gamla) Katri.
Det gäller att visa en favorit bild och
berätta tre saker som ligger mig varmt om hjärtat.


At bara välja ut en bild är lättare sagt än gjort när man
har massa favorit bilder på sina kärlekar.

En nybliven storasyster som hälsar på
lillebror på bb.

Tre saker som ligger mig varmt om hjärtat...


1) mina barn och min sambo som jag älskar mest i hela världen..

2) Min andra familj med mamma, syster m.m. och mina vänner

3) allt som gör livet roligt att leva som träning, hästar , godis...

Nu vill jag skicka denna utmaningen vidare till
min barndomsvän lillamia
småtuffs egna Annika
min barndomsvän Carita
en vän jag lärt känna genom en vän Anna

Kommentarer
Postat av: Katri

En stolt storasyster!! :-)

Nä vi är väl väldigt unga och snygga!! Gick ut gymnasiet igår, eller?

Ha det gott!

Kram

2010-10-19 @ 10:04:07
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/
Postat av: Annika



Hej Jessica:-)...



Utmaningen är tagen:-)..Shit va svårt, blir till att leta i bild arkivet:-)..Haha



Kram på dig!!!/Annika

2010-10-19 @ 11:34:05
URL: http://smatufft.blogg.se/
Postat av: Anna

Va roligt med en utmaning! Måste bara hitta en bra bild!



Kram



P.S Undrar varför jag har träningsvärk i magen idag...hehe!

2010-10-19 @ 17:47:25
URL: http://annastidsfordriv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0