TORSDAGEN DEN 14 OKT!!!

OH my good vad jag är trött i huvud och i kropp, Det är mycket som skall läras och göras rätt och hinnas med på jobbet. I dag var det första gången helt själv och jag hoppas att jag inte missa nåt viktigt, tur man har bra arbetskompisar som kom med frukost till mig i dag. Antar att detta inte blir varje dag Jennie eller haha???
Men hjälp vad jobbigt det är för kroppen, min nacke och rygg tycker redan tredje dagen att detta är ajaj, inte det bästa kanske men man vänjer väl sig så småningom.
I vilket fall som helst är det helt ljuvligt att sluta så tidigt på dagarna som jag gör, tänka att vara hemma innan två varje dag- lyxigt!"

I dag har vi varit på ridskolan och jag vet inte vem av barnen som tycker det är roligast, Vinnie går omkring med ridhjälm på huvudet hela tiden och njuter av alla hästar. I dag red Ronja på Gabriell och hon klarar av att rida alldels själv medans jag sitter på läktarn.
Är roligt att se att dom faktiskt lär sig något och inte bara sitter och åker häst.




I morgon fyller mammas prins 2 år och det är inte klokt. Vill ju inte att han skall bli stor, han skall vara min bebis hela livet haha stackars barn. Men som sagt i morgon smäller det och det blir kalas och allt.
Säger även ett stort GRATTIS till godingen Jack som oxå fyller år i morgon, fast nån timme efter Vinnie. Grattis killar......
Jack och Vinnie!!!

GOD KVÄLL!!

Kommentarer
Postat av: Katri

Hej! Har en utmaning till dig på min blogg :-)

Trevlig helg!

2010-10-15 @ 19:43:36
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0