TORSDAG!!

Jag mår illa som bara den och jag får fullständig panik. Det började i går eftermiddag bara så där och blev värre och värre.
Givetvis var det bara jag som skulle ha träningen borta på gymmet och kunde inte bäda ner mig. Kräktes och höll tummarna för att det inte skulle vara magsjuka.


Efter träningen var det raka vägen till sängen i förhoppning om att sova bort illamåendet tills i dag. Men icke sa nicke, i morse var det lika dant och jag fick kräkas igen trots jag inte ätit nåt.
Har haft sånt här innan när jag helt plötsligt från igenstans bara börjar må illa och tyvärr kan det sitta i i flera dagar.

Tvingade mig till jobbet för det värsta jag vet är att sjukanmäla mig och speciellt när vi var hemma förra veckan några dagar.
Har väl mer eller mindre gått runt som en zombi och livrädd att känna efter hur jag mår. Har inte ätit nåt och det åker upp och ner hela tiden.
Tur man har bra arbetskamrter som förstår att man inte mår bra.

Att må illa är det värsta som finns för mig eftersom jag under båda graviditeterna mådde illa i flera flera veckor och kunde knappt tamig upp ur sängen. Hela jag får panik när illamåendet kommer smygande. OCH NEJ JAG ÄR INTE GRAVID!!!!!!

Hur gör jag i morgon skall jag tvinga mig till jobbet och må skit eller skall jag ta en sjukdag? Får se vad som händer under kvällen .



Kommentarer
Postat av: Mia

Kanske ett tecken från kroppen att ta det lite lugnt?



Daniel kan bli sån när han sovit dåligt. Då kräks han och måste sova en hel eftermiddag för att det ska gå bort.

2010-10-28 @ 22:16:26
Postat av: Mia

Glömde Kramen och ta hand om dig min vän.



Tänk på att det är inte värt att du ska må dåligt för att andra ska få en timmes träning. Och det finns vikarier.



Tänk på att du är värdefull!

Puss! Love You!

2010-10-28 @ 22:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0