TORSDAG 7/10


Oh i dag är vi lediga och även i morgon, detta blir min sista ledighet på ett tag eftersom jag börjar mitt nya jobb nästa vecka :)
Så nu njuter man lite extra mycket av att få vara hemma med barnen.
Vist jag sitter inte och latar mig som man kanske borde göra , men jag har som vanligt en massa saker som skall fixas.
I dag har jag städat på toaletten och grejat om lite, slängt en massa smink, armband m.m.
Jag har en förmåga att spara på allt, sen ligger det bara där och blir tyvärr aldrig användt. Torkade rent bland hyllor och badrumskåpet.

Sen har jag fixat bland Vinnies kläder har börjat rensa ut kläder som börjar bli för litet, hann rensa bland mina kläder och nu åkte det ut lite till som aldrig används - bättre att ge det till nån som använder det.
Tvättat tre maskiner och är endå inte klar, fattar inte hur mycket kläder denna familj gör åt hahah men som sagt har man användt det en gång tycker jag det känns snuskigt att lägga tillbaka det bland rena kläder och istället åker det i smutstvätten. Tänk på alla baciller som fastnat i sina kläder , nej fy då tvättar jag hellre sönder kläderna.

Har varit ute på en liten promenad med barnen oxå så dom skulle få lite luft, men dom tycker oxå det är skönt att få vara hemma och mysa i sina pjamasar och bara ta det lugnt.Måste inte alltid stressa iväg på saker.
Nu sover min lille prins och jag och Ronja äter pannkakor och myser i soffan. Vid fyra drar vi till stallet och umgås med dom fyrbenta djuren som vi älskar så mycket.

Nej nu skall jag inte sitta här mer..............



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0