TISDAG!!!

Oh vad jag känner mig duktig nu, har precis kommit hem från gymmet och mår toppen bra. Tänk om man alltid kunde träna direkt på morgon och ha hela eftermiddagen/kvällen med familjen, men då får jag gå upp halv fem och det känns kanske inte jätte lokande.

Barnen är på dagis i dag några timmar för de skall ta dagiskort i dag. Båda två var jätte fina när de gick hemmifrån, frågan är väl bara hur dom ser ut efter varit och lekt runt på dagis innan kortet haha Men vem bryr sig , jag tycker alltid mina barn är vackra.


Villervalla bruden!!!

Syskonen bill och bull - I LOVE YA!!!

MIN PRINSSESA!!!

I går var jag på Saga form och jobbade och det är verkligen jätte roligt att få lära sig massa nya saker hela tiden. Jag hoppas kunna jobba extra där i bland på eftermiddar fast jag börjar på mitt nua JOBB nästa vecka.
På kvällen var det träning och det var helt grymt, massa folk som gav allt de hade. Lika roligt varje vecka.

Nej nu skall jag duscha och sen blir det att hämta hem mina busungar.
Ha en bra dag!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0