SÖNDAGSMYS!!!!

Vilken morgon vi haft i dag helt underbart.
Jag vaknade tidigt som vanligt, eftersom jag oftast vaknar med en ond mage och då är det lika bra att gå upp. Men klockan 8.00 är ändå sov morgon och jag brukar vara pigg när jag vaknar och i dag förstod jag att solen sken utanför fönstret.
Jag tog på mig mina springkläder/skor och gav mig ut i över en timme, var sååååååååååå skönt att nästan helt ensam (förutom några hundägare)  se solen ta sig fram runt om i Bollebygd .
Bättre start på den dagen kan man inte få och nu har jag en massa energi som jag skall använda till nåt bra.

Skall gå ut till förrådet sen och leta fram alla vinterkläder och se vad som kan användas och vad som skall bort. Sen får man ställ bak sommarsakerna och ta fram julsakerna längst fram. Här hemma skall det så klart tvättas och dammsugas och göras ordning.
Till mat blir det en god höstgryta som skall få putras på spisen hela dagen - mumsigt!!!

I eftermiddag har Ronja dans och då blir det nog en cykletur dit i dag om det är sånt här fint väder..

Ha nu en grym Söndag och NJUT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0