SÖNDAGEN DEN 3:E

Som sagt i dag har jag varit redig och tagit fram alla vinter jackor och vinterskor för att se vad som kan användas i år och vad som har  blivit för litet.
Barnens saker hinner man bara använda en stackars säsong och sen är det för litet och hur dyrt blir inte det att varje år köpa nytt nytt.
Ronja har aldrig kunnat ha samma overaller eller skor två år i rad.
Men när jag såg Vinnies overall tror jag att han hade kunnat ha den i år oxå, men vi har redan köpt en ny till honom som han skall få när han fyller år.

Jag har samlat i hop massa kläder från barnen jag skall sälja och nu blir det alltså ävenlite jackor, skor och overaller. Har tagit lite kort men jag har inte den bästa kameran så bilderna blev inte jätte bra. Men om det är nån som är intresserade av att köpa billigare kläder  så bara säg till.
Kommer att sälja lite på klädbytardagen på öppna förskolan den 18-22 okt.


skorna kommer vara rena i verkligheten st 22 på vinterskorna .
Grymt bra kvalitet, Vinnie var inte blött om fötterna en enda gång.


Varmfodrade sneakers i st 30, dom är svarta och inte gråa. Min kamera tyvärr. Ronja älskar dom här!!





Ronjas tuffa overall från Didrikson st 110 men en stor modell.



Ronjas vinterskor från ponny st 30.





Vinnies snygga overall som är jättegrym, st 86 men stor och rymlig.

Som sagt det finns en massa mer att se, men med tanke på hur dåliga korten blev så tar jag inte fler kort haha utan hör av er om det är nåt speciellt ni är ute efter.

Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej!

kan tänka mig att köpa lite tjejkläder till Tove. Hon har nu stl 74. Har du något kvar från Ronja??

Kram

2010-10-04 @ 12:31:16
Postat av: Jessica

Skall jag absolut kolla vännen. Förlåt att jag inte hört av mig men det är mycket nu. Jag lovar att höra av mig oh sen Skall vi data :)

KRAM

2010-10-04 @ 15:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0